آیا ممکن است به نارسایی کلیه معکوس با 13 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به نارسایی کلیه معکوس با 13 درصد عملکرد کلیه

آیا ممکن است به عقب نارسایی کلیه با 13 درصد عملکرد کلیه. در واقع، برای بیماران مبتلا به 13 درصد عملکرد کلیه آن سخت است به بیماری خود را کاملا معکوس، اما آنها می توانند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.
چگونه به بهبود عملکرد کلیه.
در گذشته، مردم در نظر گرفته است که بافت کلیه آسیب دیده نیست را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. اما در حال حاضر، آن را ثابت کرده است که کسانی بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر قبل از آنها به نکروز تبدیل شود.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان های شناخته شده ترین بیماری کلیوی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و هدف در تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. و برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها ممکن است شانس از دست دادن به زندگی عادی، اما آنها هنوز هم شانس برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد. در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف برای افراد مختلف ترتیب با توجه به شرایط خود، به طوری که برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: